Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
 
 

Belediyelerde telefon belediyeciliği teknolojisi ile kusursuz hizmet anlayışı.
Artık Belediye ile ilişki kurmak isteyen herkes, Belediyenize bir telefon kadar yakın. Üstelik herhangi bir zaman kısıtlaması olmaksızın.
Saptanmış konularda bilgi edinmeve daha birçok alanda telefonla haberleşme. İnsanla bilgisayar arasında, gündüz ya da gece, herhangi bir saatte...

Söke Belediyesi'ne ulaşmak çok kolay. 

'Çözüm İçin Varız, Hattın Diğer Ucundayız' sloganıyla başlatılan uygulamada vatandaşlar 444 2 193 no.lu telefon üzerinden istek, şikayet ve önerilerini Söke Belediyesi'ne kolaylıkla bildirebilecek. Mesai saatleri içerisinde Beyaz Masa personeli tarafından alınacak istek, şikayet ve öneriler mesai saatleri dışında da otomatik sesli yanıt sistemine bırakılabilecek. Vatandaş tarafından bırakılacak istek, şikayet ve öneri kaydı ile ilgili SMS bilgilendirmesi yapılacak.  Vatandaşlar başvuru numaraları ile ilettikleri konunun takibini yapabilecekler. Taleplerin alınmasının ardından ilgili müdürlüğün belirlemiş olduğu süre içinde geri dönüş yapılacak.

7 Gün 24 saat hizmet verecek olan 444 2 193 Söke Belediyesi Çağrı Merkezi ise sorunların daha kolay tespit edilip, çözümlerin daha kısa sürede bulunmasını hedefliyor. Yeni uygulama ile vatandaş müracaat için belediyeye kadar yorulmayacak; istek, öneri ve şikayetlerini telefon ile iletip, takibini de yapabilecek.

 

 

Önceki sayfaya gitmek için tıklayınız. Sayfayı yazdırmak için tıklayınız